Аз карам с термостат от рено 5 вече 4 години и нямам никакви проблеми загрява много бързо и държи 86/87 градуса постояно
Известие
Collapse
No announcement yet.
голям проблем с ТЕРМОСТАТ
Collapse
X
-
Без термостат или блокирал разхода скача с 2-литра най малкоПо добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от wenimont Покажи съобщение...колега alfa user никакви ли проблеми не ти създаваше колата след затварянето на въздуха към радиатора имам в предвид как се държи при висока скорост ИЗВЪНГРАДСКО
Comment
-
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщениеБез термостат или блокирал разхода скача с 2-литра най малкоALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Renault Megane II Grand Tour-2004г
Comment
-
Преохлаждането на двигателя също е вредно и то доста даже. Намалява се мощноста на двг. , поради непълното горене , изразходва се повече работа за преодоляване на триенето в двигателя ( тъй като маслото не е достигнало работната си температура ) , съществува опасност от кондензация на горивото и особенно на водните пари. Те се смесват със серния двуокис и се получава сериста киселина , която действа корозиращо на елементите. Износват се цилиндрите и буталните пръстени , а кондензиралото гориво от своя страна измива масления слой попада в картера и влошава качествата на маслото.Разхода на гориво скача осезаемо..
Малко се отнесох , но мисълта ми е най-добре сложи някакъв картон пред радиатора.Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive
Comment
-
От 2 години съм с термостат от Рено 5 (11-12лв. според магазина) и съм нямал никакви проблеми. Според мен този компромисен вариант е приемлив при положение, че преди него смених два уж оригинални термостата Behr за по 70-80лв. и изкараха макс по 3-4 месеца. С термостата от Рено извънградско 85-86 гр. (без значение от скороста), градско 90-92. Освен размера се различават и по градусите, има 83 и 86 гр. Аз заложих на 83 гр., че нашите Алфички имат навика да работят на по високи градуси. Няма нищо сложно в монтажа и едва ли ще ти трябва помощ. За по сигурно спореед мен свали си стария и му изтърбуши вътрешностите и след това присади другия.Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.
Comment
-
Първоначално публикувано от volkan Покажи съобщениеОт 2 години съм с термостат от Рено 5 (11-12лв. според магазина) и съм нямал никакви проблеми. Според мен този компромисен вариант е приемлив при положение, че преди него смених два уж оригинални термостата Behr за по 70-80лв. и изкараха макс по 3-4 месеца. С термостата от Рено извънградско 85-86 гр. (без значение от скороста), градско 90-92. Освен размера се различават и по градусите, има 83 и 86 гр. Аз заложих на 83 гр., че нашите Алфички имат навика да работят на по високи градуси. Няма нищо сложно в монтажа и едва ли ще ти трябва помощ. За по сигурно спореед мен свали си стария и му изтърбуши вътрешностите и след това присади другия.ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Renault Megane II Grand Tour-2004г
Comment
-
Колеги вчера се впуснах в търсене и проверяване на тези термостати от Рено 5.
Цените варираха -12лв/някакъв немски/,15лв/Vernet/,
18лв/BERH/ цените са за София и с малки отстъпки.
Видях го на живо как изглежда този термостат от Рено.
Не съм запознат с това как изглежда отвътре нащия термостат,но знам че има няколко кръга. А това е самота елементче от Реното 5 дето видях. Та въпроса ми е колеги ,вие изтърбушвате ли си вътрешностите и слагате само въпросното елементче ,какво става с тези кръгове -губят се нали?
Другото което е за колко кубика и коя година Рено да търся?ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Renault Megane II Grand Tour-2004г
Comment
-
Колега гръговете са си само два голям и малък както при всички автомобили и да трябва да се изтърбуши твоят термостат като предпазна мярка защото може да блокира затворен и да прегрееш а годината е без значение стига да влезе в маркучаAlfa 155 2,5TD
Comment
-
Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщениеКолеги вчера се впуснах в търсене и проверяване на тези термостати от Рено 5.
Цените варираха -12лв/някакъв немски/,15лв/Vernet/,
18лв/BERH/ цените са за София и с малки отстъпки.
Видях го на живо как изглежда този термостат от Рено.
Не съм запознат с това как изглежда отвътре нащия термостат,но знам че има няколко кръга. А това е самота елементче от Реното 5 дето видях. Та въпроса ми е колеги ,вие изтърбушвате ли си вътрешностите и слагате само въпросното елементче ,какво става с тези кръгове -губят се нали?
Другото което е за колко кубика и коя година Рено да търся?Arena Coast Customs
Comment
-
Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщениеКолеги вчера се впуснах в търсене и проверяване на тези термостати от Рено 5.
Цените варираха -12лв/някакъв немски/,15лв/Vernet/,
18лв/BERH/ цените са за София и с малки отстъпки.
Видях го на живо как изглежда този термостат от Рено.
Не съм запознат с това как изглежда отвътре нащия термостат,но знам че има няколко кръга. А това е самота елементче от Реното 5 дето видях. Та въпроса ми е колеги ,вие изтърбушвате ли си вътрешностите и слагате само въпросното елементче ,какво става с тези кръгове -губят се нали?
Другото което е за колко кубика и коя година Рено да търся?
155 осем хиляди клапана 16 вериги
0884650778 токи4а
http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related
Comment
-
Има два вида (справка - Робигаз). Единият е с външен диаметър Ф35мм, другият Ф45мм. Взимай този на 45мм и скоба да го стиснеш(и грес - може и с вазелин да го вкараш де...)). Друго не знам, не съм сменял лично с такъв оригиналния, инфото е от съвети на колеги събрано. Май се скъсява и маркуча.
Arena Coast Customs
Comment
-
а бе я го биите един боц тоз Марян и да оди да си зима един термостаК нов и да му е мирна главицата!!!155 осем хиляди клапана 16 вериги
0884650778 токи4а
http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related
Comment
Comment